maszyna do pisaniaBranża Beauty rozwija się bardzo dynamicznie. W ślad za rozwojem, rosną oczekiwania klientów wobec podmiotów świadczących usługi w zakresie szeroko pojętej kosmetologii.

Potencjalny klient salonu Beauty to klient uświadomiony i doskonale zorientowany w obowiązujących na rynku standardach obsługi. Kluczową kwestią ale także wyzwaniem dla właścicieli salonów kosmetycznych staje się utrzymywanie długofalowych relacji z klientem.

Propagowanie idei „gościnności“ jest kluczowym elementem wpływającym na utrzymanie zadowalających relacji z klientem. Stanowi również element istotnie wpływający na utrzymanie wysokich standardów obsługi.
Zbudowanie długofalowych relacji z klientem to proces .

Kształtowanie pozytywnego obrazu wynika z zaangażowania wielu składowych, które w efekcie finalnym ukształtują wizerunek salonu oraz wpływają na potrzeby rynku.


Nietuzinkowym staje się wprowadzenie terminologii “Concierge w Branży Beauty”, która pozwoli na usystematyzowanie standardów obsługi, którymi powinien wyróżniać się profesjonalny salon kosmetyczny.


Niniejszy artykuł stanowi Zaproszenie do projektu „Akademia Beauty“, który otwiera podwaliny pod ogólnopolski program szkoleniowy, skierowany do właścicieli i managerów salonów kosmetycznych, chcących wprowadzić bądź utrzymać długofalowe relacje z klientem.
Program zawiera szereg wskazówek wraz z częścią praktyczną, skierowaną do personelu odpowiadającego za bezpośredni kontakt z klientem.
Całość to kompendium wiedzy weryfikującej, a w efekcie finalnym usprawniającej rolę kluczowego elementu, jaki stanowi strefa Recepcji w salonach Beauty.
Przystąpienie do programu „Akademia Beauty“ i otwartość na jego założenia pozwoli osiągnąć właściwy poziom w zakresie oferowanych usług. Jednocześnie stanie się drogą do wypracowania modelu ponadczasowego, spełniającego oczekiwania klienta na miarę XXI wieku.

Joanna Kordasiewicz
Pomysłodawca Ideii Concierge w Branży Beauty
oraz Współtwórca Programu Akademia Beauty